Novinky

Chcete se dozvědět, čeho jsme se účastnili, co se nám povedlo nebo co o nás napsali?

military truck

Life Cycle Management a kvalita datové základny ISL

Ve svém dříve publikovaném článku v tomto periodiku jsem zmínil důležitost řízení životního cyklu (Life Cycle Management – LCM) techniky jako klíčového úkolu Ministerstva obrany a Armády České republiky. Tato problematika zahrnuje různé pohledy, především perspektivu výrobce a provozovatele.

PF2025

Pour féliciter 2025

V každém projektu, v každém úspěchu i v každé výzvě, kterou jsme letos překonali, se odráží naše společná energie a odhodlání. Děkujeme Vám za to, že jste byli po našem boku, a těšíme se na další kapitolu našeho příběhu, který budeme psát společně i v roce 2025! Přejeme Vám poklidné svátky a mnoho osobních i pracovních radostí v nadcházejícím roce.

Zavadění AI část 1

Jak jsme zaváděli AI – part 1.

Stejně jako mnoho jiných, i naši firmu zasáhla horečka kolem umělé inteligence (AI). Vývoj v této oblasti probíhá tak rychlým tempem, že otázka už není, zda zavést AI do vnitřních procesů a produktů, ale kdy to udělat, aby nebylo příliš pozdě.

AURA 35 let

35. výročí trvání AURY

Vrcholem oslav 35. výročí existence AURY bylo pracovně-společenské shromáždění zaměstnanců firmy jednak v originálním prostředí Kocandy v Kravsku, jehož historie sahá do 11. století, a poté v překrásném Znojmě – městě zařazeném UNESCO mezi padesátku nejnádhernějších “malých” měst na světě.

35 let v logistice

35 let AURY ve vojenské logistice

Současné ozbrojené konflikty ve světě a především pak ruská agrese na Ukrajině zcela jasně zvýrazňují prioritní úlohu logistického zabezpečení při vedení vojenských operací.

Projektový backlog jako řešení projektu

V oblasti IT a softwarového vývoje může každý projekt představovat nové výzvy. Může jít o technologická omezení, budget, časový rámec nebo třeba kulturní rozdíly mezi různými světadíly.

Komunikace

Všechno jsme probrali, všichni tomu rozumí. Každý ví, co má dělat, všechno je jasný. Nemá to kam uhnout! Jenže ono to, přes všechny snahy, často uhnout dokáže. Jaké nástroje v AUŘE při komunikaci se zákazníky používáme, aby to uhýbalo co nejméně, o tom je tento článek.